BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

το λουρί του εαυτού μου






Βάζω καυτό καφέ στην κούπα κι ανοίγω τον  υπολογιστή. Τοποθετώ μπροστά μου μια στοίβα με βιβλία. Τραβάω προς το μέρος μου τις σημειώσεις. Προσπαθώ να συγκεντρωθώ, αλλά τίποτα… δεν μπορώ πια ούτε να συγκεντρωθώ ούτε να διαβάσω ούτε να γράψω. Διπλωματική; Ποια διπλωματική; Το πολύ πολύ να καταφέρω να γράψω κάποιο μυθιστόρημα. Με σέρνει το λουρί του εαυτού μου. Μέσα στο κεφάλι μου δεν υπάρχει ούτε μια λογική σκέψη. Ούτε μια πραγματική σκέψη.  Τι κακό έχουν οι φαντασίες; Μόνο φαντάσματα μη γίνουν…
Ανακυκλώνομαι. Επαναλαμβάνω και επαναλαμβάνομαι. Βάζω το ίδιο κομμάτι στο repeat. Χτες άκουσα 30 φορές το ίδιο τραγούδι. Συνεχόμενα… Μιλάω. Από μέσα μου.  Διαμαρτύρομαι σιωπηλά για να μην ακούω τη φωνή μου να χτυπάει στους τοίχους, να αντανακλάται στους καθρέφτες και να πέφτει κουρασμένη στο πάτωμα, έχοντας ξεχάσει από ποιο στόμα ξεβράστηκε…
Δεν πιστεύω λέξη ρε. Ούτε στα μάτια πιστεύω…

Πάμε παρακάτω, όπως-όπως.
Λοιπόν, το παρακάτω δεν έρχεται ποτέ στην ώρα του. Συνήθως καθυστερεί… Κι εκείνο το διάστημα μεταξύ του παραπίσω και του παρακάτω τι κάνεις; Τι ζεις; Μεταξύ δυο κόσμων; Ανάμεσα σε δυο πραγματικότητες; … Πραγματικότητες… να γελάσω;



Εξαιρέσεις;


...Η μέρα κυλάει
Για να 'ρθει η επόμενη να φέρει σκέψεις, μυαλό, αέρα
Και πριν να πιάσεις το νόημα περνάει
Στην αγκάλια μου έλα
Είναι καλύτερη απ' τις πόλεις η δική μου η τρέλλα
Μα πρόσεξε μη μείνεις εκεί

Το ξέρεις μ' αρέσεις, μα μη με πιστέψεις
Σ' αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω δεν υπάρχουν κανόνες
Μα μόνο εξαιρέσεις

Και ψάχνεις για κάτι
Σε ένα φιλί, σε μια ματιά, σ' ένα χαμόγελο, σ' ένα άδειο κρεβάτι
Κι ας ξέρεις τίποτα δε θα 'ναι εκεί
Μα η αγάπη είναι εδώ
Χτυπάει την πόρτα μας και μείς σαν μια γροθιά τ' όνειρό της
Κι αυτή μας δείχνει το άσχημο προσωπό της

Το ξέρεις μ' αρέσεις, μα μη με πιστέψεις
Σ' αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω δεν υπάρχουν κανόνες
Μα μόνο εξαιρέσεις

Άδειο το βλέμμα
Ο πόνος μέσα στο μυαλό, μέσα στο σώμα και στέμμα
Να μη το δείξεις, να μη μου το πεις
Μα πήγε αργά
Για να τραβήξουμε ξανά κι οι δυο σε αντίθετους δρόμους
Τι κι αν πονάω, τι κι αν πονάς...



(το τραγούδι, για την Ιωάννα, που μου το έμαθε...)


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λες....και γαμάτα τραγούδια
βάζεις... ;-)

ilio

αγγελικη είπε...

;)))
ευχαριστώ!

The Bald Revenger είπε...

Τι έγινε ρε καλό μου; Πολύ πίκρα!!! Σπάσε το λουρί και άσε τη φωνούλα σου να κάνει γύρους στο δωμάτιο, αυτό σημαίνει εκτόνωση. Γιατί να τα κρατάς μέσα σου; Ε; Φιλάκια

αγγελικη είπε...

καλέ μου φιλέ, δεν είναι πίκρα...Καταρχάς δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η λέξη! Αυτό που συμβαίνει είναι αυτή η αχαλίνωτη φαντασία μου που έχει αρχίσει να λειτουργεί ανεξέλεγκτα, χωρίς να μου δίνει καμία σημασία όταν τις λέω: ΣΤΟΠ!!!ΦΤΑΝΕΙ!!! ΩΣ ΕΔΩ!!!Απλά ζω μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας και αυτό μπορεί να είναι δημιουργικό- για αυτό άλλωστε γράφω αυτά τα αριστουργήματα εδώ στο μπλογκ!χα!χα!χα!- αλλά μου προκαλέι πολλά καθημερινά προβλήματα! Δεν μπορώ να ενσωματωθώ στην πραγματικότητα! Δεν την θέλω και δεν με θέλει!!!

Α! και αν αφήσω τη φωνούλα μου να κάνει γύρους,για εκτόνωση, φοβάμαι μήπως η φωνούλα μου βγει και έξω από το δωμάτιο, και ακούσει κανένας τι λέω... και με βλέπω να μου φοράνε ζουρλομανδύα! :)

The Bald Revenger είπε...

Δεν πειράζει καμάρι μου. Εμείς και στο Δαφνί θα ερχόμαστε να σε βλέπουμε!!!!!!!