BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

2010... "μικρές χαρές"




Επιτέλους έφυγε... Στο καλό και να μας γράφει! Ποιος έφυγε; Μα το 2009! να πάει στο καλό και να μην ξανάρθει! Φυσικά, αν το δούμε ρεαλιστικά δε φταίει το καημένο το '09 αλλά όπως και να'χει η πρωτοχρονιά, το ξεκίνημα του νέου χρόνου μας κάνει να πιστεύουμε ότι σβήνουμε όχι όλο, αλλά κομμάτι του χαρτιού και κάνουμε κάποιες διορθώσεις. Το 2009 λοιπόν εμένα σίγουρα δεν ήταν η χρονιά μου... δεν μου άρεσε βρε παιδί μου... μου την έσπασε, πως να το πω;
Πράγματα που αναρωτιόμαστε πριν μπει μια ακόμα καινούρια χρονιά: τί θέλουμε ν'αλλάξουμε,τί θέλουμε να κρατήσουμε;Θα τα καταφέρουμε;Τελικά πρέπει να παίρνουμε τη ζωή τόσο αυστηρά και ταχέως ή κάποιες φορές να είμαστε πιο νωχελικοί,ζώντας και πίνοντας την κάθε στιγμή;
Ελπίζω το 2010, όπως μου ευχήθηκε και η καλύτερη μου φίλη να είναι το "10" το καλό!
Φέτος δεν έκανα καμία λίστα με πράγματα΄που πρέπει να αποκτήσω, με στόχους που πρέπει να πετύχω... και άλλες ηλίθιες αρλούμπες που όλοι συνήθως κάνουμε τέτοιες μέρες. Μόνο μια υπόσχεση έδωσα στον εαυτό εκείνα τα πρώτα λεπτά της αλλαγής του χρόνου: πέρα από την υγεία που για μένα είναι το σημαντικότερο από όλα... υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως αυτή τη χρονιά θα προσπαθήσω να περνάω όσο το δυνατόν καλύτερα, όπου κι αν βρίσκομαι με όποιον κι αν είμαι κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες! Απλά να περνάω καλά! Όσο το δυνατόν καλύτερα!
Καλέ μου χρόνε, σε υποδέχθηκα ακριβώς όπως ήθελα. Με ηρεμία, με θετικότητα και με κέφι! Και απλά σε ενημερώνω ότι θα πας καλά! Γιατί; Γιατί έτσι το αποφάσισα!
καλή χρονιά σε όλους!

ας ξεκινήσουμε από μικρές χαρές...


"...Καυτή βροχή στα μάτια σου



Ξεπλένει την αλήθεια.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-


Μικρές χαρές σαν άγγελοι-


Ρουφιάνοι για βοήθεια.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-


Κλειστές ζωές σα θέατρο


που τρέμει τις αργίες.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-


Μικρές χαρες σαν κυριακές


και σαν χλωμές αγίες.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-

Δε φταίει κανείς-δε φταίει κανείς


όποιος κερνάει τη ζωή,


αυτός τη σεργιανάει.


Δε φταίει κανείς.

Ψευτο-ευχές,χαμόγελα


πνιγμένα στις ρυτίδες.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-

Μικρές χαρές διάφανες,


με πύρινες λεπίδες.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-

Δε φταίει κανείς-δε φταίει κανείς


όποιος κερνάει τη ζωή,


αυτός τη σεργιανάει.


Δε φταίει κανείς.

Δε φταίει κανείς-δε φταίει κανείς


όποιος φοβάται την αυγή,


τη νύχτα ξαγρυπνάει.

Γυμνές ακτές τα χείλη σου


με τη σιωπή παλεύουν.


-θα ξαναρθούν μικρές χαρές-

Μικρές χαρές που χάθηκαν


και τώρα σε γυρεύουν..."





1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένο τραγούδι!!!

Και μια χαρα τα λες...γιατί έτσι το αποφάσισες!!!

"...θα ξαναρθούν μικρές χαρές..."

ilio