BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

όλα τριγύρω αλλάζουνε...κι όλα τα ίδια μένουν







10,5; Μα 10,5; Όχι πείτε μου το περίμενε κανένας να υπάρχει τόση διαφορά ανάμεσα στα δυο μεγάλα κόμματα; Πόσο μεγάλη πίεση, φτώχεια και δυσκολίες υπάρχουν, το έχουμε όλοι νομίζω κατανοήσει… Αλλά όλο αυτό το κύμα ψηφοφόρων που έφυγαν από τη Νέα Δημοκρατία και μετακινήθηκαν στο ΠΑΣΟΚ τι σημαίνει; Ότι δεν άντεχαν άλλο αυτή την πολιτική, ότι ο κόμπος έφτασε στο χτένι, ότι δεν μπορούσαν να πιστέψουν τίποτε άλλο από αυτό το κόμμα; Ότι το ΠΑΣΟΚ θα λύσει τα θέματα, ότι θα τρώμε με χρυσά κουτάλια, ότι θα αλλάξουν τα πάντα; Μακάρι… Πραγματικά το εύχομαι… μακάρι να γίνει το καλύτερο… δύσκολο βέβαια αλλά μακάρι! Οι εκλογές τελείωσαν- ευτυχώς- και η ζωή συνεχίζεται!


Ακόμα προσπαθώ να προσαρμοστώ στο καινούριο μου «σπίτι»! Είμαι ενθουσιασμένη με το πόσα πράγματα μπορώ να προσθέσω και τις δυνατότητες που υπάρχουν για να φτιάξω ακόμα πιο πολύ την εικόνα του μπλογκ… έχω όμως δυσκολευτεί και σε κάποια θέματα γιατί αλλιώς ήταν στο παλιό «σπίτι» κι αλλιώς εδώ. Το βασικότερο μου πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να βρω τρόπο να ανεβάσω βιντεάκι από το YouTube και να μην φαίνεται η διεύθυνση απλώς, αλλά να μπορείς να δεις το βίντεο και μέσα στο μπλογκ χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει νέο παράθυρο στο YouTube! Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει παρακαλώ ας μου πει τι να κάνω, γιατί έχουν σπάσει τα νεύρα μου και άκρη δεν βρίσκω!

Γενικά όμως προσαρμόζομαι εύκολα… Ακόμα κι όταν κάτι δεν μου αρέσει πολύ. Θα γκρινιάξω, θα σπάσω τα νεύρα όλων, θα ξαναγκρινιάξω, θα πάθω μια ψιλοκατάθλιψη, αλλά στο τέλος θα το φέρω από δω, θα το φέρω από κει και θα το προσαρμόσω στα μέτρα μου… κι έτσι θα προσαρμοστώ! Θα προσαρμοστώ αλλά δεν θα γίνω σαν τους άλλους κι εγώ: θα μπορώ να είμαι, αλλά στην τελική δεν θα γίνω!

"γίναμε καρδιά μου ίδιοι" κι αυτό δεν αλλάζει πια...

Διασκεδάζω με αυτό που θέλουν οι άλλοι να είμαι, διασκεδάζω που νομίζουν ότι με έχουν αλλάξει ή μπορεί να με αλλάξουν…

Ακόμα όμως παραμένω εγώ…

Ακόμη κι αν έτρεξα πολύ… Ακόμα κι αν άλλαξα πολύ, ακόμα κι αν μοιάζω διαφορετική… Στο βάθος είμαι εγώ παραμένω, ΕΓΩ.

όλα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλα τα ίδια μένουν...