BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

θεωρίες της Ράνιας...



«Λένε πως λίγος πριν πεθάνεις, περνάει όλη σου η ζωή μπροστά από τα μάτια σου… κάτι σαν να ξεκινάς ταξίδι στην αιωνιότητα και να έχεις δικαίωμα να πάρεις μαζί σου μόνο ένα DVD. Κάποιες σκηνές τις βρήκαμε γραμμένες και κάποιες τις έχεις γράψεις μόνος σου. Αυτή την ταινία θα βλέπεις ξανά και ξανά. Οι σκηνές που έπαιξες σωστά θα σου χαρίζουν απόλυτη ευτυχία και αυτό το κομμάτι της ταινίας θα λέγεται Παράδεισος.


Και σε όσες έπαιξες λάθος θα νιώθεις το ακριβές ποσό δυστυχίας που προκάλεσες στους άλλους ξανά και ξανά… Και αυτό το κομμάτι της ταινίας θα λέγεται Κόλαση. Μια ταινία για μια ολόκληρη αιωνιότητα. Φρόντισε να τη φτιάξεις καλή!»



Αυτή είναι μια θεωρία της Ράνιας των Singles. Θα με ρωτήσεις που το θυμήθηκα;

Το θυμήθηκα… έχω αυτό το χαρακτηριστικό…θυμάμαι άσχετα πράγματα και τα συσχετίζω με άλλα άσχετα πράγματα, και βρίσκω ομοιότητες, διαφορές, επιρροές, και άλλα ηλίθια και ανούσια πράγματα που καμία χρησιμότητα δεν έχουν… Και θα με ρωτήσεις, και με το δίκιο σου, γιατί χαρά μου δεν την σταματάς αυτή την ανούσια ιστορία; Γιατί μαζεύεις άχρηστες πληροφορίες; Τι τις κάνεις; Και θα σου απαντήσω λατρεία μου (μου αρέσει πολύ αυτή η λέξη…),γιατί μου αρέσουν οι θεωρίες. Μου αρέσουν, και τη συγκεκριμένη περί θανάτου, παράδεισου και κόλασης, την βρίσκω καταπληκτική! Έχω όμως μια απορία… καλά, σε όσες έπαιξες εσύ λάθος νιώθεις τη δυστυχία που προκάλεσες στους άλλους και καλά να πάθεις γιατί το άξιζες και φτού σου, δεν ντρέπεσαι! Αλλά, σε αυτές που έπαιξαν οι άλλοι λάθος και σε έκαναν να νιώσεις εσύ δυστυχία…εεεε, δεν πρέπει να πάρεις κι εσύ μια ευχαρίστηση;;; Να τους δεις να λιώνουν…να γίνονται χώμα από τη δυστυχία;;; Εεεεε;;; Γίνομαι κακιά,ε;;; Εντάξει…οκ! Συγνώμη! Μια σκέψη έκανα… ;)


"....αν μια μέρα σε χάσω
θα πάψω να υπάρχω θα πάψω να ζω ...!!!!!!!!!!!!!!!"