BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

ζαβολιές... για κορίτσια




Το έχω ξαναπεί: μου αρέσουν τα παιχνίδια. Πιο πολύ βέβαια μου αρέσουν οι ζαβολιές…


Όχι για να κερδίζω! Αλλά για να μην κερδίζουν ανενόχλητοι αυτοί που συνέχεια κερδίζουν.

Μα είναι κάποιοι που μόνο κερδίζουν.... Ξεκινάς να παίξεις μαζί τους κι έχεις χάσει από τα αποδυτήρια… Είναι μερικά παιχνίδια που παίζονται μόνα τους. Χωρίς κανόνες. Μόνο με ζαβολιές. Κρυφούς άσσους στο μανίκι να πέφτουν στο τραπέζι την πιο ακατάλληλη στιγμή. Κανείς δε θα κερδίσει. Γιατί... σιγά μην σου πω το γιατί. Είναι αυτονόητο και το βλέπεις. Θα καείς και καλά να πάθεις. Σ' αρέσει; Γουστάρεις; Καταλαβαίνεις; Βγάζεις άκρη; Εγώ δεν βγάζω άκρη… Κι αυτός ο Παπακαλιάτης έχει βαλθεί να με τρελάνει… που σκατά πάει και τις βρίσκει αυτές τις μουσικές, μου λες; Διασκευή των Beatles… Girl, από την ταινία «Across the universe”. Πρέπει να το βρω αυτό το τραγούδι…



Is there anybody going to listen to my story

all about the girl who came to stay?

She's the kind of girl you want so much

It makes you sorry

Still you don't regret a single day.

A girl girl girl…